Follow on Bloglovin

M/S BIRGER JARL Ånedinlinjen


4 JUNI-11
Idag åker jag, syrran och mamma på en kryssning med M/S BIRGER JARL. Det ser jag fram emot!
Att få komma iväg själv på något är mycket sällsynt hos mig. Nu gäller det bara att försöka slappna och inse att övriga familjen kan klara sig utan mig ibland...med hur ska det gå? ;)
Det är nog bra att få åka bort ibland och tänka på annat. Men det är dock för sällan.
Bäst att sova. För snart ska jag kliva upp och ta mig till bussen 3 mil bort.

Jiiiha...här kommer vi!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Ja vist, det är verkligen en trevlig båt... även om den nu är gammal och sliten…



Men du (och alla andra på nätet) borde veta vad "bild stöld" innebär! (Copyright)

http://www.javascript.nu/copy.shtml



Mvh//Staffan

Postat av: Therése

Det var en mycket trevlig båt. Det kommer nog bli en tur till så småningom.

Då får jag passa på att ta en bild på den. Men gissar att den inte blir lika fin som din. ;)

Men nu är den borta...

2011-08-09 @ 21:32:45
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0