Follow on Bloglovin

SNACKA OM SNOPEN!



30 mars-11
Ojojoj...Jag Googlade bara för skoj namnet på min handläggare på AMS nyss och fick fram något helt oväntat men väldigt häftigt och spännande om honom! Han är visst en av Jämtlands mest framgångsrika idrottsmän med 7 VM-medaljer, 9 EM-medaljer och 13 SM-guld! Han har det svenska rekordet i Bänkpress i 75-kilosklassen och är regerande svensk mästare. Bänkpress-SM 2009. 212,5 kg, 2010 230kg
Han har tydligen även startat ett Gym för Styrkelyftare nyligen också....

Men då är frågan...Hur kommer det sig då att han jobbar på AMS? Hur hinner man med sånt då? Inte konstigt att jag inte hör något om hur det ska bli för mig framöver?! Han verkar ha väldigt fullt upp, Jag har ringt och får inget svar..." Borta på tjänsteärende osv..."

JAG ÖNSKAR EN KONTAKT MED AMS SÅ ATT JAG VET VAD SOM HÄNDER HÄRNEST!

Men hur som helst....vad häftigt att jag har en sådan enorm handläggare som är SÅ stark! COOLT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0