Follow on Bloglovin

VAR ÄR AMS???????

30 mars-11
Nu har klockan passerat 00.00 och det är onsdag. Det innebär att jag ska ha totalt 5 arbetsdagar kvar med min underbara chef... :´(  Hur i hela friden ska det här gå sen? Eftersom jag varken har fått brev eller telefonsamtal ifrån min NYA handläggare på AMS börjar jag bli riktigt orolig nu. varför kan dom inte höra av sig så att både jag ocg chefen vet vad som ska hädra framöver. Borde det inte vara typ 1 månads förvarning om man ska vara kvar längre, bli anställd eller sluta och leta något annat jobb? Kan det vara så svårt att besluta en sådan här sak?

Var ska jag ta vägen? Och vad ska jag jobba med? Vad ska jag ha för mål med mitt liv? Är det jag eller Arbetsförmedlingen som ska bestämma vad jag ska bli? Varför blev just jag begränsad av vad jag ska kunna klara av? Tänk vad kroppen kan styra och ställa till det ibland...hmm...NÄE! NU VILL JAG HA ETT BRA PASSANDE YRKE SOM KAN HÅLLA MINA "KRAV"!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0