Follow on Bloglovin

GLÖMT BORT? Eller....



11 MAJ-11
Funderar varför inte Företaget kan ringa mig och ge mig ett startdatum? Både jag och AMS vill ha ett startdatum på när jag ska börja jobba. Mina stackars stämpeldagar är snart slut! Börjar bli lite orolig att de drar ut på tiden för mig, så att jag blir utan inkomst.
SNÄLLA! Sätt lite fart, så att jag får börja jobba nu. Känns lite jobbigt att bara gå och vänta och man inte hör något om något...
Nu ska jag hålla tummarna på att de kan ringa mig och säga att jag ska börja jobba.

Hejja hejja....HOPPAS!

Kommentarer
Postat av: madison velvet

Vad använde du för kamera för att ta den fina bilden?:)

2011-05-14 @ 17:28:34
URL: http://tearoom.blogg.se/
Postat av: Therése

Tack för att du gillar fotot :) Jag fotade den då jag var ute och gick med min hund. Hade bara min Mobiltelefonkamera. Sony Ericsson C901. Den har en mycket bra kamera som jag är jättenöjd med. Kan rekommenderas!

2011-05-15 @ 01:19:03
URL: http://peteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0