Follow on Bloglovin

SNART SNART SNART.......KANSKE



1 MAJ-11
Ja, nu är det riktigt pirrigt i magen då jag tänker på att det närmar sig allvaret och ett Arbete är snart igång...hoppas jag iallafall. Jag hade hoppats på att fått ett livstecken från Nya jobbet men den som väntar på nåt gott...väntar. ;)
Har jag tur hör de av sig snart bara allt faller på plats och allt ser positivt ut. Sedan är det bara att tuta och köra och inse att en ny livsstil kanske vaknar till.
Imorgon måndag kommer jag att bli lite nervös för varje telefonsignal som dyker upp på min telefon...för jag hoppas självklart att de ringer och ger mig en information och klartecken för att "Gå till startrutan" Sen så.........tjohooo.....

LÄNGTAR
SPÄNNANDE
PIRRIGT
ÄVENTYRLIGT
JAG KAN...JAG ÄR INTE RÄDD... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0