Follow on Bloglovin

VAD LOCKAR?



16 MAJ-11
Har funderat ett tag på vad som gör en Blogg läsvärd? Vad är det som lockar en person till Bloggen? Är det nyfikenhet? Recept? Djur? Barn? En vanlig vardag? Mode? Inredning? Foton? Sjukdomar? Glädje? Sorg?
Ja, man skulle kunna räkna upp hur mycket som helst.
Vad söks det mest av egentligen i bloggvärden?

När jag är ute och kollar andras blogg kan det vara olika Recept som jag kan få inspiration över, Det kan vara inredning och tips. Ja, det kan vara det mesta som kan leda till nyfikenhet ibland. Jag gillar att skriva av mig och dela med mig lite av mina tankar och lite annat som faller mig in. Jag hade egentligen önskat att jag hade en Blogg där det bara finns en begränsad information. Men ibland kan det vara svårt att styra sitt skrivande då allt bara ploppar fram ur skallen.

Man kanske borde skriva en bok? I och för sig har jag faktiskt skrivit och ritat en Barnbok. Sedan kom jag inge längre då jag inte visste hur man skulle göra. :/ Nja...vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0