Follow on Bloglovin

DU FINNS ÖVERALLT <3



20 NOV-11
Det känns så konstigt att du, Michael Söderlund Bagarn är på andra sidan nu. Man blir påmind om dig varje dag. Du finns i pojkarnas rum (Ringmors lapptäcken som du gav dom) Du finns i vårat vardagsrum (de vackra kuddarna med fåret och 2 hjärtan som symboliserade dig och Isac där det stog " We Love You" som du och Isac gav mig) I köket ( Vita fina Formarna som du sa att jag skulle duka fint med) Vi bytte porslinet som du sa) Sovrummet påminner mig om då du hjälpte oss att tapetsera. Så vita och snygga vi blev av all slipning av spackel osv...
 I stugan finns du också ( Fann en teckning igår som du ritade. Den ska jag rama in och sätta upp i stugan) När jag bakar finns du alltid med mig i tankarna... Jag kommer aldrig att glömma din fina vänskap, all hjälp och allt det du sagt. Saknar dig så... KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0