Follow on Bloglovin

MAGISK BILD



11-11-11
Jag vet inte...men jag gillar verkligen den här bilden som jag tog idag runt 10-11 tiden.
Den lilla runda pricken lyser upp en liten aria kring sig i ton av rött.
Man skulle kunna tro att man hade "besök" av någon på andra sidan ;)
Vad det än är och hur det blivit till spelar ingen roll. Jag gillar bilden och tror på det jag vill tro på.
Tog fler bilder men bara den här gav sådan annorlunda bild.

I övrigt har dagen varit mer än lugn. Nästan för lugn. Iallafall på förmiddagen.
Sedan kom jag upp i fart och passade på att baka några Matmuffins. De blev mycket goda och omtyckta.
Gjorde en repris efter ett tag.
Målningen av stolen som jag så stort skulle göra kom åt sidan. En annan dag får det bli.

LUGN 111111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0