Follow on Bloglovin

EURO, FÅRSKINNSTYG, KÖRKORT OCH SOFFLÄGE



28 okt-11
Idag har jag varit och växlat pengar till dottern som hon ska ha till Frankrikeresan på tisdag. Det känns lite konstigt att skicka iväg henne som långt från oss ;) Men det fixar hon utan problem.

Jag passade på att köpa fårskinnstyg till kökssoffan också. Nu har jag en anledning till att sätta fart på målandet.
Längtar tills soffan är klar.

Spontana saker gillar jag mycket! Oplanarade saker är så otroligt överraskande. Jag överraskade mig själv till att bara helt appropå gå till fotografen och tog ett foto till körkortet.
Kanske bäst att skicka iväg det nu, så att jag får mig ett nytt körkort. Men fy så jobbigt det var att sitta bakom en kamera. Det spelar ingen roll hur många bilder dom tog så såg jag ut som ett monster.
Fick en känsla av att det betyder nog att jag ÄR ett Monster framför kameran ;) Gissar att de flesta känner ungefär likadant.


Då vi nästa var klar på stan började mellangärdet protestera mot mig. Ondare och ondare smärtor kändes som svidande och brännande känsla som strålade bak i ryggen.
Min vän Kornkudden och min massagesak som jag har till axlarna och rygg fick hårdarbeta ikväll. Tur att gubben kunde fixa middagen osv.
Var upp en sväng och gjorde en god fuskcheesecake till efterrätt..

Hoppas att svedan och värken lugnar sig över natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0