Follow on Bloglovin

FÖRETAGET HAR SVIKIT MIG



25 okt-11
Tog mig ett djupt andetag och slog numret till arbetsförmedlingen samtlidigt då jag var påväg in till stan för att möta upp min man innan vi skulle gå på Biosupéen som vi så länge har längtat efter.
Jag kände på mig att jag skulle få ett svar som jag inte ville ha.
Mycket riktigt...precis som jag anade.
Företaget som lovat mig stort och heligt sedan i april-11 att jag skulle få börja jobba hos dom nu i höst har avslagit lovordet om min tjänst.
Blev inte så förvånad egentligen. Hade det redan på känn...tyvärr.
Från min egen tro antar jag att de har väntat in det här beslutet till ett bra tillfälle. Och det tillfället kom nu. Jag anar varför de har väntat in tiden. Men det får bli min egna teori.

Dåligt iallafall att företaget inte ringde till mig eller skickade ett mejl och informerade deras beslut

DÅLIGT AV ETT SÅDANT STORT FÖRETAG!
BESVIKEN...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0