Follow on Bloglovin

MINNEN HOS FARMOR



11 Okt-11
Idag var jag och pappa en sväng till min farmors gård. Det kändes så konstigt då inte Farmor kom ut på bron och hejade, så som hon alltid gjorde då man kom dit.


önskade att Farmor stog på bron


Farmor och hennes syster. Vilket vackert långt hår!


Pappas gamla trehjuling...det lekte man mycket med då vi var där och hälsade på som barn.
Den skulle passa fint hemma hos oss ;)

Jisses vad glad jag blev då jag såg den här coola vickande pelikanen... eller vad det nu är...
Den minns jag att man pillade en del gånger på och farfar var rädd att man skulle ta sönder den.
Jag förstår egentligen inte varför den skulle vara så rolig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0