Follow on Bloglovin

ARBETSINTERVJU

Torsdagen Den 8 September-11 Var jag på en arbetsintervju på det företag som jag har väntat på hela sommaren. Äntligen kanske det börjar hända nåt. Kändes ganska bra då jag gick därifrån. Hoppas att chefen tyckte detsamma. ;)
Jag hade lite svårt att ta fram mina bra och dåliga sidor...
Men jag tror att mina dåliga sidor är att jag är för snäll och svårt att säga nej. Och svårt att avbryta ett arbete mitt i...men det går nog att träna bort ;) Självförtroendet behöver stärkas lite mer.
Det bra med mig är att jag är positiv, vågar prova nya saker, prata....
14 september-11
Idag
har jag skickat ett mejl med min handläggares telefonnummer och mejladress som chefen ville ha. Nu är det bara att hoppas att han hör av sig till henne och att det är klart då jag ska till arbetsförmedlingen på fredag 16 sept. Ska fixa fram mina Referenser som ska skickas till företaget.

Nu börjar jag bli lite nervös...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0