Follow on Bloglovin

GLÖMMER ALDRIG 9 SEPTEMBER 2011





9 September-11
Den här dagen var en dag som man inte ens önskade uppleva som en mardröm...

Jag bakade mina Chokladkladdkakor som du gillade så mycket till denna oförglömliga dag .
Det var alltid lika trevligt då du ringde och frågade om jag kunde baka dom då du fyllde år. Sedan började du ringa och bad om receptet...Kul att du började bakade dom själv med dina vänner.   
Önskade att du kunde ringa ingen och be mig baka cholkadkakorna...specielllt nu när du skulle fylla 20 år.
Hoppas att du minns receptet och kan baka dom där du är nu och bjuda alla som du har omkring dig på andra sidan molnen...



<3 Förstår inte än...vi saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0