Follow on Bloglovin

KAMPEN ÄR ÖVER ... R.I.P MICHAEL



17 SEPTEMBER-11
Beskedet kom idag....Nu har han kämpat klart. Cancern tog sin seger...trots allt kämpande.
Tänder Ljus för dig och sätter "Din Ängel" bredvid.

Jag har mistat en av mina närmsta vänner som stog oss nära. Han somnade in idag efter en hård kamp i Cancerhelvetet... Leukemi. Det känns bara så overkligt. Man förstår inte att man själv kan drabbas av att mista sina nära på det här sättet. Han var så ung...35 år är ingen ålder att lämna jordelivet. Han som skapat en sådan vacker familj på tre underbara barn och en riktigt underbar fru. Han hade karriären framför sig. Allt var på sin plats...trodde man.
Livet är då bra orättvist. Förstår inte varför så fina människor ska måsta offra sina liv då liver knappt har börjat? Varför?

Hoppas att Du Micke, våran BagarMicke får det bra där du är nu. Ta hand om dig och lova att hålla ett öga på Kristoffer och min Farmor också.
Jag tänker hålla det jag lovade det vi sa tillsammans vid din sjukbädd för drygt 1 vecka sedan. Då vi delade tårarna och den värme du gav då från din kind till min kind. Det du sa till mig glömmer jag aldrig.

Jag ska hjälpa din familj med det jag kan bidra med. Och Isac ditt barn och vårat Gudbarn han ska få ta del av vår familjs trygga hand då han känner och behöver det.
Du kommer alltid att finnas i en del av dina underbara barn...

<3 VILA I FRID <3

Kommentarer
Postat av: Monica Vagelin

Jag och min familj har träffat Michael genom Benke! Vi sänder våran varmaste tanke i Eran svåra stund!Kraaaaam! O RIP MICHAEL!.

2011-09-30 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0