Follow on Bloglovin

LIVET GÅR I VÅGOR

17 april-12
Idag fick man ett brev ifrån Arbetsförmedlingen. Det var en kallelse till en träff med nåt som heter/kallas MIROI.
De ska berätta vad det är och vad jag ska göra framöver.
Just nu önskar jag inget annat än att få ett POSITIVT SVAR från min arbetsansökan som SKOMAKARE
Jag blev heltänd på tanken att kunna bli en SKOMAKARE i stan. Det lät riktigt roligt.
Då får jag Pyssla, Jobba med händerna, Varierande arbetsuppgifter, maskiner och andra saker som jag tror ska kunna passa mig.
Men vad är oddsen av att få chansen? Gissar att det är många sökanden och varför skulle de välja mig?
Hoppas för att jag är den rätta för dom. Men men...det får tiden visa sig.
Just nu känner jag mig som bryggan... Livet går i vågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0