Follow on Bloglovin

ÅNEDIN LINJEN DYGNS KRYSSNING

4 Aug-12
Jag bjöd med syrran på en kryssning med den söta båten Birger Jarl. 
I väntan på att få gå ombod passade jag på att ta en god "drink" ur Coka Cola flaskan. Det vill säga... Barcardi/Cola. ;)
Syrran var laddad för en tripp med mig. 
Vi lyckades få en hytt intill Kareokebaren. 
Men tyvärr blev det ingen håll i gång där den här gången :(
 
 
Men trevligt par bjöd oss på Champagne och roligt sällskap.
SKÅL! :)
Tänk att JAG unnade mig något åt mig själv på båtens Tax Free! Inte av vanligheterna kan jag lova. ;)
Vi passerade Gröna Lund på vägen tillbaka till hamnen.
Framme i Stockholm igen. Nu väntas bara dryga 7 timmar i buss innan vi kommer hem.
Men roligt hade vi iallafall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0