Follow on Bloglovin

GRATTIS

31 juli-12
Imorse kom min spantana baklust fram igen och det fick bli en Marängtårta. Trots att jag hade bakat en Kaffekladdkaka kvällen innan. Kunde jag inte stoppa mig själv.
Jag Slog in ett fint paket också som man inte alls kunde ana innehåll på grund av formen. ;)
 
Jag packade in mina söta döttrar i bilen och styrde direkt mot pappas hus där jag skulle finna det jag sökte.
 
SYRRAN.... 
Där var hon som skulle helst av allt vilja slippa oss. Men där misslyckades hon ordentligt. Hon får ta och smida bättre planer på smitning ett annat år då man verkligen inte vill bli uppvaktad. 
 
Så ja syster... hur som helst såg jag inget besviket öga i henne iallafall. Vem skulle göra det när man får sån fin present? ;)
 
 
 
 
 
Trots att det spöregnade och åskade hade vi både roligt och trevligt hela dagen.
Vi "bakade" även in städning åt pappa då vi ändå var några hemma och kunde hjälpa till. 
Känns bara så konstigt att städa undan ♥ Mammas kläder. Overklig känsla mitt i allt i hopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0