Follow on Bloglovin

ÖDLOR OCH SPINDLAR

14 juli-12
Tänk att idag kunde man till och med kilva ut på gården utan att bli blöt av regnet. En stackars ödla hade gömt sig under en brädbit som jag skulle plocka bort och lägga på vedhögen. Ödlan satt bra länge och verkade inte alls speciellt rädd av att jag strövade omkring där. En liten söt krabat som ville hålla mig sällskap.  
 
Då jag satt på bron insåg jag snabbt att det måste vara ett spindelår i år. Inte var de speciellt rädda av sig heller. Hade Amanda varit hemma nu hade hon inte suttit här och varit sällskaplig av sig kan jag lova. ;)
 
Ödlor, spindlar och andra små söta varelser... det är sommar det! 
Synd att värmen inte varade så länge. Mot eftermiddagen kom det så "ovanliga" vädret REGN igen! Aldrig ska man få vara glad i ett helt dygn utan att regnet ska komma och förstöra stämningen!

FORTSÄTTER ATT LÄNGTA EFTER SOMMARVÄRMEN!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0