Follow on Bloglovin

LITE GLÄDJE MITT I ALL SORG

25 JULI-12
Igårkväll då jag och barnen var påväg hem från Lasarettet gick vi in på COOP för att handla bröd och en "sen middag", sallad. Hux flux fann jag och döttrarna pojkarna i denna lilla bil. Oj vad de skrattade gott då bilen helt plötsligt startade helt utan vidare. 
Jag hade verkligen inte hjärta att säga ifrån dom att gå därifrån. Bilen hann inte mer än stanna så startade den igen och igen och igen... 
Till slut fick de så lov att följa med oss till kassan för att sedan kunna åka hem.
Ja, ibland måste man låta barnen glädjas av annat trots mitt i en sorg som vi alla går igenom.
 
Här är utsikten från avdelningen på lasarettet som vi har varit i några dagar.
Med lite osäkerhet kan gårdagen ha varit sista gången barnen fick träffa sin älskade farfar. Vi har våra tankar på honom, älskade svärmor och deras barn. Jag vet hur det känns att bara vänta på den sorg man har framför sig. Det är en tuff tid. Må honom få en lugn stund med er in i det sista.
 Jag och barnen tänker på er. 
 
VI ÄLSKAR ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0