Follow on Bloglovin

MAMMA, DU ÄR EN KÄMPARE

2 MAJ-12
Här kunde du vara uppe och gå omkring och leta saker och pyssla på med lite av dina handarbeten. Din garderob fylld med kläder var alltid spännande och titta i. Tänk att kläder kunde göra dig så lycklig. Det var så roligt att se dig i alla olika kläduppsättningar som du bar på. Du var så underbart fin, mamma.
Dag för dag kommer nya förändringar och man vet aldrig hur dag för dag blir. Jag är så tacksam att få vara hos dig ofta. Oavsett när kommer jag att alltid vara vid din sida. Minst en gång i veckan finns jag med dig.
Mamma, du är en kämpe som gjort allt för att vinna över den dumma cancern.
Du är min underbaraste mamma och jag kommer alltid att älska dig!
Imorgon (22 maj) kommer jag till dig igen.
<3 Kämpa på mamma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0