Follow on Bloglovin

TROLLBORD OCH MÖTE MED ANDEVÄRLDEN

29 nov-12
Ikväll har jag och döttrarna varit iväg på en magisk kväll som är svårt att förklara. Sånt måste man uppleva själv för att förstå och tro på. Men jag VET att det är sant och att det funkar. Otrolig känsla och mycket magiskt. Men Trollbordet dansade verkligen! Underbar kväll och tårarna rann som en öppen vattenkran.
 
Jag fick kontakt med min älskade och saknade Mamma. Hon kramade om mig flera gånger och hon sa att hon hade det bra nu. Hon brukar vara hos hemma hos mig ibland. Och mamma lovade att hjälpa de 7 andarna 3 manliga och 4 kvinliga i vårat hus att gå över på andra sidan. Mamma ville förmedla något och gav mig bokstäverna O P I Men jag kunde inte tyda dom. Saknar mamma så mycket!
 
Jag fick även besök av min underbara vän Micke. Han kom och kramade om mig några gånger och då öppnades mina tårkanaler och det bara sprutade tårar. Det kändes som att jag grät för någon annan. Det kändes verkligen lustigt, men så äkta. Han lovade mig att stå vid min sida då jag behöver hjälp i mitt arbetsliv. Det var typiskt honom. Han tyckte att jag var på rätt bana nu. Och att jag skulle satsa på min plan. Nu kanske jag kan känna mig tryggare i mig själv då jag vet att han finns i min närvaro då jag behöver honom. Precis som det var innan hans bortgång. Han fanns alltid då man behövde hjälp och stöttning. Varför drabbades just du?
 
Det här borde alla testa! :):) Här kan man snacka magi på högsta nivå. 
På tisdag tar vi en ny vals med trollbordet. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0