Follow on Bloglovin

ARBETSFÖRMEDLINGEN RINGDE IDAG

2 okt-12
Idag blev det en heldag i stan med början med akupunktur hos sjukgymnasten. 
Sedan hämtade jag upp syrran för att ta en gemensam lunch tillsammans.
Påväg från centrum ringer arbetsförmedlingen. En annan handläggare än den jag brukar ha.
En trevlig prick som jag fick att skratta så att han kiknade. Jag trodde nästan att han hade lagt på luren. Men då storgarvade han av det jag sa till honom. Låg humor kan jag lova. ;)
 
Jag fick order att lära mig Pythagaros sats och hålla hårt i hatten. Det ska bli intressant att se vad företagaren tycker och att dom ska bli nöjda. Likaså jag. :) 
 
Kanske bäst att se om jag klarar av uppgifterna innan de ringer till mig. Nu gäller det att visa den goda sidan av mig. Eller... den sidan har jag ju alltid framme ;)
 
Avslutade dagen istan med en kaffe och glass med döttrarna på MC Donalds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0