Follow on Bloglovin

HÅRMODELL I 4 FÄRGER

19 okt-12
Idag fick jag den glada äran att vara hårmodell på Amandas skola. Hon fick testa en "ny" teknink som de lärt sig förra veckan. Det gick superbra och jag blev helnöjd. Jag tror att amanda fick MVG i sitt uppdrag. :)
Här ligger fyra färger i håret. Tre av dom ligger i folieinpackning. Blond, rött och guldbrun färg.
Jag sitter med spänninga av nyfikenhet på ett resultat.
Färgerna satte sig perfekt. Toppen Amanda! 
Nu är jag nyfrissad och en mycket nöjd "modell"
 
Tack älskade dotter för all makeover i mammas hår ;)
 

Kommentarer
Postat av: E R E E K A - 20 år och mamma till Jasmine ♥

Det blev fint :)
Kram

Svar: Tack! :) Ja, jag blen mycket nöjd med resultatet. Amanda är så duktig. Kram kram till er!
PysselTrollet Peteja

2012-10-21 @ 23:31:14
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0