Follow on Bloglovin

BREV I BREVLÅDAN FRÅN MAKE ME SMILE


10 sept-12
Idag fick jag ett trevligt brev ifrån "Make me smile" Service och snabb leverans kan jag lova att de har.
Stort plus till dom. Jag fick några doftprover också på Lotusblomma, Zen, Zephyr, Svartvinbär/vanilj och Pepparmynta/kanel. Tack så mycket! :)
 
Min näsa fick 2 favoriter direkt. Det var Pepparmynta/kanel och Svarvinbär/vanilj.
Det andra dofterna luktade också gott. 
Det kommer att bli en beställning snart igen. MÅSTE bara ha Pepparmynta/kanel.
 
Min man frågade om det fanns tjära som doft. Han skulle vilja ha det i bastun. Men tyvärr fanns inte den. Men vem vet...
 
Inatt har mina söner lånat dofthylsan med Lavendeloljan och hängt den i deras sovrum. Likaså ville barnen/ungdomarna ha en dutt på sovkudden också. Gissar att de kommer att sova gott inatt. 
 

Kommentarer
Postat av: Ann

Det finns olja som man kastar på bastuagreagaten och det finns i doften tjära, även björk och annat. Eucalyptus doft är toppen när man är förkyld.

2012-09-11 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0