Follow on Bloglovin

LAVENDELOLJA

5 sept-12
Idag kom doftoljan från "Make me smile". Det luktar otroligt gott! Lavendeloljan doftar godare än jag trodde! Helt klart en favorit! Till och med mina bihålor accepterar doften. 
Först vrider man av trälocket... 
....och tar bort den lilla plastlocket.
Skruva på trälocket igen samtidigt som du håller fast glasflaskan i trähylsan.
Vänd trähylsan upp och ner i 1 sekund, så att oljan kommer i kontakt med trälocket.
Sen är det bara att hänga upp den där du vill att den ska dofta gott.
Funkar även som bildoft om man vill. Jag kan lova att Lavendeln doftar otroligt gott! Älskar doften! 
Den här kommer jag att njuta av och förväntar mig att få sova gott också.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Suzana

Stort tack för den fina recensionen och de fina bilderna.

Sov gott allihopa.

Svar: Tack själv för den snabba leveransen och kontakten. :) Vi sov gott inatt och vaknade till en härlig lavendeldoft.
PysselTrollet Peteja

2012-09-06 @ 00:04:24
URL: http://www.makemesmile.se
Postat av: Carina Wennström

Något för mig,absolut!

Svar: Jag kan rekommendera att testa den. De är rena naturliga eteriska oljor utan alkohol, gifter eller kemiska tillsatser. Inga konstigheter - bara välgörande dofter från naturen. Jag har hemma om du är intresserad. :)
PysselTrollet Peteja

2012-12-28 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0