Follow on Bloglovin

MIN LOPPISBLOGG

9 sept-12
Idag har jag gjort en LOPPISBLOGG
Här kommer jag att lägga upp allt som jag inte behöver längre och som jag tycker att någon annan kan få ta över.
Det kommer att vara allt från barnkläder, vuxenkläder och saker och ting av olika slag.
Kan även hända att det blir något nytt också som blir till salu. Det är bara att hålla ett öga eller två. 
Har ni lite tur kan det finnas en del GRATISSAKER ibland ;)
 
Jag kan självklart skicka varorna per post om så önskas. Eller komma överrens på annat vis.
 
Hoppas att något kan passa.
Klicka på länken, så kommer ni till min LoppisBloggsida:
http://thereseloppis.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0