Follow on Bloglovin

LOPPISDAG MED DÖTTRARNA

16 sept-12
Idag vad det dax för att stå och sälja på Loppis. Men då jag hade mest brått kom jag på att jag ville ha med mig nygräddade muffins till mig och döttrarna.
 Vi kom fram till Furan och började packa in prylarna i lokalen kl 9.15 var det masor av folk där. Redan då första lasset togs in ifrån bilen började folk att riva i kläderna. Loppisen började kl 10. OJ! vilken fart det blev. Gissa om att jag blev stressad. Men roligt. :)
Döttrarna hade riktigt mysigt bakom bordet :) Jag är rätt nöjd av dagen. Men helst hade jag velat sålt ALLT ;)
 
Avslutade dagen med en sväng till kusindottern med ett litet paket till deras söta dotter.
 Ett riktigt litet charmtroll <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ereeka - 20årig mamma till Jasmine ♥

Tack så mycket för de fina kläderna!
De kommer användas mycket :D
Kramar

Svar: Ni har en underbar dotter. <3 Det gjorde ni bra ;)
PysselTrollet Peteja

2012-09-18 @ 21:00:23
URL: http://ereeka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0