Follow on Bloglovin

RESAN ÄR BOKAD OCH BETALD

17 sept-12
Äntligen har jag gjort det! Jag och en vän har bokat en resa till Södra Turkiet Ospec. Kan bli riktigt spännande att se var vi hamnar. Hoppas på ett bra ställe bara. Hur som helst kommer det bli dunderskoj oavsett var vi hamnar. Bara det är varmt och skönt med sol och bad. 
Man kan verkligen säga at vi var i sista minuten på att boka. En liten stund efter att jag hade betalat, så blev det fullbokat på planet. Bra pris och bra service. 
Jag var bara tvungen att baka en god kaka, så att jag kunde "fira" med familjen att jag ska få åka iväg på min efterlängtade solresa som jag fick i 40 års present. :)
 
På fredag lyfter flygplanet upp i lugten med oss och tar oss till värmen.
LÄNGTAR!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0