Follow on Bloglovin

SPÄNNINGSHUVUDVÄRK och PACKAT VÄSKAN

 
 
13 sept-12
Idag har jag gjort katten sällskap i soffan tillsammans med en varm kornkudde och värktabletter. 
Gårdagens behandling hos sjukgymnasten tog nog lite för hårt. Jag fick nog onda nålar den här gången.
I och med attjag hade lämnat sjukgymnasten kände jag hur kinderna började hetta. Strax efteråt började spänningarna i axlarna och nacken att göra ont.
 
Imorse vaknade jag med spänningshuvudvärk och sedan dunkade skallen så mycket att jag var tvungen att löägga mig ett tag. Mot eftermiddagen började det lugna sig lite, så att jag kunde börja göra lite nytta här hemma. 
Jag hann med dammsugningen och tagit hand om tvätten.
Sen har jag testat kläderna och packat nästan allt som jag ska ha med mig då jag åker iväg med min underbara vän. Hoppas bara att vi får till en bra resa till ett bra pris. Vi "ligger på is" några dagar till. ;)
Vi blev så himla glada ikväll då vii såg att resan vi tittat på har sjukit i pris nu. ÄNTLIGEN! Men lite till borde det gå att sänka.
Fortsätter att Hålla tummarna.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack snälla du för alla dina inlägg om din, rygg och din op. Jag ligger hemma i sängen kl 00,01 och är inne på mitt tredje dygn med strålande smärta i höger ben, höger smalben och det räcker inte med det, det dunkar som när man klämt en nagel uppe på foten. Svetten rinner av värmedynan om nu står på max alvedon är intagen lixom gababentin men inget hjälper. Så jävla ledsens förbannad och så maktlös. Kanske måste jag op detta, livet har bara blivit så jävla ledsamt.

2019-06-21 @ 00:07:57
Postat av: Ulrika

Tack snälla du för alla dina inlägg om din, rygg och din op. Jag ligger hemma i sängen kl 00,01 och är inne på mitt tredje dygn med strålande smärta i höger ben, höger smalben och det räcker inte med det, det dunkar som när man klämt en nagel uppe på foten. Svetten rinner av värmedynan om nu står på max alvedon är intagen lixom gababentin men inget hjälper. Så jävla ledsens förbannad och så maktlös. Kanske måste jag op detta, livet har bara blivit så jävla ledsamt.

2019-06-21 @ 00:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0