Follow on Bloglovin

ANNANDAG PÅSK OCH STRÅLANDE SOL I FJÄLLEN

1 April-13
Annandag påsk och hela påskhelgen har varit toppenväder. 0-2 plusgrader, sol, blå himmel och knappt någon blåst. Och har det blåst har det varait så pass lite, så det inte har stört oss iallafall.
Dagen bjöd på en skotertur på fjället för gubben och barnen. Själv nöjde jag mig med en promenad med Peteja och ett tag i sittläge på ett liggunderlag i backhöjd i snön. Det var också skönt. Gissar i mera lä också än dom på fjället den här dagen. 
Vi passade på att njuta in i det längsta innan vi skulle åka hem igen på kvällen.
Jag skulle börja mitt nya arbetet dagen efter, så jag hade inga val att stanna kvar i stugan.
Men jag är glad och lycklig ändå. Jag har fått ett jobb att kunna gå till och troligen kommer jag att älska att vara där. Jag behövs verkligen där hos de Synskadade. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0