Follow on Bloglovin

CREME CARAMEL MED BÄST FÖRE ...

30 april-13
Bara för att jag skulle göra mig för ikväll och ville testa göra en något "fuskcreme caramel" till kvällsfikat, så blev det bara att skänka allt till sopkorgen. Jag trodde att barnen skojade med mig då de sa att det smakade illa. Det smakade typ sprit blandat med besk smak. 
Mycket riktigt. Det smakade verkligen illa. 
 
Jag tog en titt på lådan och såg att bäst före var November 2012. Och jag som köpte det här idag! Det blir reklamation på det här kan jag lova. Antar att smaken skiljer sig beroende på bäst före dagtum. ;)
Men vågar man köpa en ny och testa igen. Man ficknästan lite avsmak på Creme Caramel.
 
Men de blev fina iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0