Follow on Bloglovin

ANSÖKAN OCH BESÖK

8 feb-13
Den senaste veckan har jag sökt några arbetsplatser. Rättare sagt Kjell och company, Power Orginal, Jack & Jones, Subway, Grafisk IT. 
Jag har även varit och besökt 2 av företagen och den tredje hade låst dörr. Det visade att jag hade gått till fel dörr. Jag ska ta en sväng dit till veckan igen och se om jag kan få träffa någon trevlig prick som jag kan prata med och även se om de har sett min ansökan.
På måndag ska jag ringa en handläggare som jag träffade idag på AF. Hon skulle se vad hon kunde göra för att hjälpa mig. Iallafall kunna ge förslag och hon skulle också se på de arbeten jag har sökt till. 
Idag då jag träffade en av företagen som jag sökt till blev hon mycket glad av att jag kom dit och visade upp mig, så att hon fick ett ansikte på mig och min ansökan. Hon sa att hon kände igen mig och att hon hade tittat på min ansökan. Nu är det bara att hålla tummarna att något bra händer och att jag får en chans till att visa vad jag går för. Dags nu att använda min energi till något som ger mig inkomst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0