Follow on Bloglovin

BRA DAG OCH EN SKÖN SPA BEHANDLINGSKUR

14 jan-13
Idag har dagen varit mycket bättre än igår. Skönt! Jag blev lite orolig på mig själv då mitt humör var så konstigt igår och inte likt mig. Kan vara min "nya" vardag som gör mig så mycket gladare då jag får träffa underbara människor och inte bara de fyra väggarna hemma. Önskade att det fick vara såhär länge länge framöver. ;)
 
innerst inne i mig såger det att i år blir det en vändning och jag kommer att få en bra fortsatt start på livet i arbetsmiljö. Vad så mycket bättre det skulle blir då. 
 
Jag tog mig iväg till ett Spa "Kräm och Salva" och fick en massagebehandling för Nacke och skalpmassage. Det var skönt. Jag vet inte varför man inte kan unna sig själv ibland med att ta hand om sin egen kropp en stund. Att få må gott borde alla få göra flera gånger om år. Man får sig en härligt ny laddning. Värt varje krona. Underbart skönt. 
 
GLAD!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0