Follow on Bloglovin

DAGEN FÖRE ETT ÅR ÄLDRE

24 jan-13
Då jag väl var hemma kom bakmaskinen fram och bulldegen kom till liv.
Det fick bli några flera semlebullar och sen fick resten bli kringlor bara i fall att någon ville ha att doppa till kaffet på min födelsedag. De saknar bara lite sockerdekoration. Sen är det bara att mumsa.
Svärmor kom lagomt till kvällskaffet. Så det var bara att fixa iordning smarriga semlor på silverfat och sen blev det presenter på köksbordet...till mig! ;)
Jag fick ett mycket fint ljus från Åre Ljusfabrik och i det andra instoppade paketet fick jag ett gott kok kaffe med ett vitt och fint kuvert. 
Ner i spargrisen och sen ner i gömmorna. Vem vet vad som händer i samlingen i framtiden. Kanske en ny resa igen? Hmm... ja, det vet man aldrig. ;)
Man kanske måste passa på innan siffrorna på kuvertet blir större och större. Finns riska att kroppen växer med åren och bikinin krymper. Man får hoppas att spargrisen ger mig lycka och en god insats till något bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0