Follow on Bloglovin

PRESENT OCH MINGELKVÄLL I KROKOM

23 jan-13
Oj vilken bra dag det har varit. Fullspäckat schema som kört bil i P-garage, flera promenader i kylan, fika med Emelie, Varit till Krokom och träffat vänner, Fått en söt present, Mingelkväll på Harmoni & Hälsa skrattat och mått bara bra. Det var en mycket givande kväll. 
Innuti den så söta tygpåsen fann jag en liten björnängel som håller i ett litet rosa hjärta. Den ska få beskydda mig. Lilla björnängeln fick jag av underbara góa ♥ Medium Karin. Hon överraskade mig, så jag kände mig rörd av glädje. Det var min förskottspresent. Tack Karin för att du gav mig äran att ta hand om den lilla söta krabaten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0