Follow on Bloglovin

SÅ OVÄNTAT OCH SÅ ÖVERRASKAD! :)

26 jan-13
Jag blev så glatt överraskad inatt (mot lördagen) då jag satt och tackade alla för gratulationerna på FB. Rätt som det var dök ett meddelande fram och en "gammal" klasskamrat från grundskolan skrev fina rader och ville ge mig en present. 
Jag blev så glad och det är jag ännu. Jag hade god lust att ställa mig upp i sängen och hoppa av lycka. 
Tänk att jag ska få äran att gå på Revy. 2 biljetter till Revyn "Skroten" har blivit till min ägo. Längtar att få se både den och få träffa min klasskamrat som jag inte har träffat sen vi slutade skolan. Och det vill säga typ för snart 23 år sedan. Jag minns inte om vi har träffats sen dess. Hur som helst ska det bli en toppenkväll! 
 
Tack snälla Kalle att du ger mig äran att få se på Revyn. Du har gjort mig så glad! För mig var det en värdefull gåva på ett oväntat och överraskande sätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0