Follow on Bloglovin

SÖKT JOBB OCH ÄVEN GJORT ETT BESÖK

30 jan-13
Min lille "Slafs" gav min styrka natten till idag (onsdag) med att skriva intresseanmälan på ett jobb som skulle kunna passa mig som gillar att arbeta och skapa med händerna. Det gör mig lycklig och full av energi då fingertopparna får känna på material och sedan får se hur det skapas fram olika föremål. 
 
Tidigare under dagen skickade jag iväg en CV och sånt som företaget önskade i pappersväg. Var även dit idag och visade upp mig och kollade med dem så att min ansökan hade kommit fram. Det tycker jag var ett stort steg i mitt jobbsök. :) Jag är stolt över mig själv. <3
 
Nu är det bara att vänta och se om lyckan sitter hos mig.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0