Follow on Bloglovin

STICKADE SOCKAR OCH TUSSAR + LUNCH

22 jan-13
På hemvägen från sjukgymnasten fick jag en god fråga om lunch hos en granne i byn. Självklart tackade jag JA och tur var nog det. På bordet stod det en form med Sillpudding och väntade på mig. :)
Gisses vad gott det var. Det var flera år sedan jag åt en sådan god sillpudding.
 
Efter maten kom hon med en påse med sockar och tussar till mina kalla och ömmande fötter. Tänk vilken tur och lycka jag har som har en dam som tänker på mig och mina små fötter.
 
Skidorna efter husväggen fick förevigas av min kamera. Det såg så charmigt ut att se de gamla och välanvända skidorna stå där och att de fortfarande blir körd ute i skogen. ❤ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0