Follow on Bloglovin

VEM DRAR I MINA FRAMTIDSTRÅDAR?

2 jan-13
Idag passade jag på att besöka Arbetsförmedlingen för att få tag på mina handläggare för att få reda på min praktikstart.
Men som jag kände på mig innan jag kom dit var den ena ledig och den andra hade meddelat sig sjuk. 
Jaha... men jag då? Varför ska det vara så svårt att få saken klar, så att jag kan få starta min praktik som väntar på min närvaro. Jag blir "galen" snart av all den sega väntan på att få komma iväg på nya äventyr. Man känner sig ibland som en marionettdocka som någon drar i mina trådar.
 
Efter att jag varit och sökt min "trådledare" gick jag till min blivande praktikplats som jag längtar till att få vara på. Jag meddelade att jag måste vänta några dagar till på att få vara där. Måste få besked på mitt startdatum osv.
Jag fick iallafall ett härligt bemötande då jag kom dit och det känns så rätt. Jag tror att År 2013 ska bli ett spännande och roligt år att se fram emot.
 
Nyfiken på år 2013
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0