Follow on Bloglovin

MORSDAGSPRESENTEN FRÅN AMANDA

31 maj-13
Efter en slitsam kväll i trädgårdslandet fick jag en behövlig ompyssling av Amanda. Ett litet glas Disaronno i handen  och en riktig omgång i hårärgen tecken. behandlingen ingick även noppning och färgning av ögonbryn.
Jag njöt för varje sekund som gick. Hade man kunna somnat vid bordet skulle jag lätt ha gjort det. 
♥ Tack älskade dotter! ♥
 
När jag ändå skulle in i duschen och tvätta ur färgen, så passade jag på att testa Kallpressad cocsolja cocosolja som jag köpte idag.  Emelie och Amanda kör med cocosolja i sitt hår och de tycker att det är så bra.
Så inatt tänker jag sova med cocosolja i håret och insmörjda fötter med oljan. Det var hur skönt som helst. Det kan jag verkligen rekommendera.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0