Follow on Bloglovin

KAKA TILL KAFFET OCH SOLSTRÅLAR

23 mars-13
Vilken strålande sol med några diskreta plusgrader vi fick känna vid idag. Solen värmde skönt på huden. 
Jag tog och passade på att slänga in ett par kakor i ugnen, så vi kunde fika lite gott till kaffet.
Precis då vi skulle till med fikat kom svärmor till oss. Man skulle kunna tro att hon kände av den nygräddade kakan och kaffet. Jag kände på mig att vi skulle få besök idag.  
 
Direkt efter baket dök nästa gäng in till oss. Underbara Maria och Peter med fam kom in och de fick äran att ta del av resterande kakbiten. Det är så roligt att bakverket gilllades. Det får mig att bara baka mera. ;)
Ungarna kör på skotrarna i solskenet. Till och med dem tyckte att det blev varmt. Ja, snart kommer nog cyklarna fram också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0