Follow on Bloglovin

TREDJE GÅNGEN DE RINGER MIG

12 mars-13
Idag var det tredje gången "Hela Sverige Bakar" ringer mig på loppet av 1½ vecka. De vill så gärna träffa mig i Stockholm ang baktävlingen på TV. Jag har lovat försöka att ta mig ner dit. Men tågbiljetten är för dyr för min plånbok. :(
Jag hade så gärna åkt och gett mig iallafall en chans till att komma vidare. Om inte jag går vidare, så har jag iallafall ändå gjort vad jag kunnat. Det hade varit en rolig upplevelse om inte annat. Kanske skulle funka som en bra merit i min CV också. ;)
 
En vän till mig kom på att jag skulle fråga om sponsring till tågbiljetten, så jag får väl se hur det går. ;)
Mycket pinsamt att göra så kan jag tycka. Men nöden har ingen lag sägs det. Eller? 
Känns kanske lite som tiggeri i mina tankar.

Sällskap skulle också gillas, så att jag inte virrar bort mig i stora Stockholm. Och sedan ska jag även hitta till Gärdet. Och var är det och hur ska lilla jag hitta dit. Ja, det blir nästa fråga. 
 
VEM VET?... Kanske kanske inte. :/
 
Trackback
RSS 2.0