Follow on Bloglovin

VILKEN MORSDAG

26 maj-13
Vilken underbar Morsdag vi fick. Sol, klarblå himmel och ca + 24 grader. 
Emelie hade ordnat frukost då jag kom ner till köket. Där låg 2 presenter och en kopp te som väntade på mig. Gulligt av henne. Ett jättefint armband och 2 foton som Emelie har fotat och framkallat. Tack gumman <3
Amanda gav mig en färgning, noppning av ögonbryn + färg. Det blir perfekt inför resan till Härnösand om en vecka. Tack goding. <3
Pojkarna fick jag gosiga kramar av. <3 <3
Amanda kom och gav mig en kall och god cider då jag hade frestats av att lägga mig över högen av dynor utanför lekstugan en stund.
Fram på dagen bjöd jag barnen på gott hembakt fika ute på altanen. Mysigt värre! 
Vårat mysiga utomhus "vardagsrum" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0