Follow on Bloglovin

ULLARED TUR OCH RETUR PÅ 2 DYGN

26 okt-13
Äntligen var den efterlängtande resan med buss till Ullared. Döttrarna fulladdad av spänning och pirr i magen av lycka då de fick kliva in på GeKås för andra gången i år. Det här måste vara rena rama drömmen för ALLA! Nästan alla iallafall ;) Finns säkert många som inte håller med om det.
Bussresan gick sådär. Jag hade ingenstans att sätta upp benen eftersom jag satt längst bak och i mittgången i bussen. Men det var det värt. Huvudvärk och onda fötter, så gick ju över efter ett tag.
En del julklappar blev köpt och faktiskt några saker till mig själv också. 
 
Den här resan vill jag göra om igen. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0