Follow on Bloglovin

ÖVERRASKAD PÅ KONTORET

10 okt-13
Idag blev jag överraskad på mitt kontor. En ifrån grannkontoret i korridoren kom med en härlig chokladask bakom ryggen. 
Varför jag fick det kan man kanske undra. Likaså jag.  ;)
Det hade hänt en obehaglig händelse utanför min kontorsdörr för ett par veckor sedan. Jag blev rädd och låste in mig. Inte så himla roligt. Men i slutändan vågade jag låsa upp och det hade lugnat sig. 
Denne ville ge mig en chokladask som plåster på såret för att jag hade sittit alldeles intill händelsen. Man kan kalla det också för "sveda och värk" kanske. ;)
 
På kvällen innan Hela Sverige bakar skulle börja tog jag och hittade på en ny kaksort. Den här gången blev det Mandel-  och turkiskt äppelte kakor med kaneltopping. De blev riktigt goda. 
 
Receptet finns på min Bakblogg: http://mydreamcookies.blogg.se/2013/october/mandel-och-appeltekakor-med-kanel.html
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0