Follow on Bloglovin

Mitt År 2014

31 dec-14
Vill önska alla ett gott nytt år! 
Tyvärr har jag legat lågt med min blogg då jag har haft så mycket annat som har fått gått före. 
 
En liten lista av en del av mitt ÅR 2014 som blev ett intensivt år:
 
Januari:
Östersundsrevyn
Sönerna fyllde 14 år
Våran älskade fyrbente familjemedlem Peteja somnade in och tog vägen över regnbågen.
IntroduktionsUtbildning 
Dottern fylde 19 år
Jag blev ett år äldre
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
 
Februari:
Kalas för systersonen
Produktvisningar för Sugar Kitchen ABs produkter
Kompetensutvecklings utbildning
Kurs i Täby med SugarKitchen
 
Mars:
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
Inbjuden till att få träffa en underbart härligt gäng ifrån TV-gänget "Mot alla ods" hemma hos Sonia Elvstål.
Pappa fyllde 67 år
Mys i stugan
Mor och döttrar dag i Birsta
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
 
April:
Min man fyllde år 
Påsk i stugan i Gräftåvallen tillsammans med syrran och hennes barn
Jag var hårmodell åt dottern på hennes skola
Majbrasa på bygdegården i byn
Årsmöte med jobbet
Produktvisningar för Sugar Kitchen ABs produkter
1 år på mitt jobb som kanslist och ledsagare 

Maj:
Förberedelser inför dotterns bal och student
Blev ompysslad av dottern på deras frisersalong 
Dottern Amandas bal
Mamma skulle ha fyllt 69 år
Besök på minnselunden
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
Var med jobbet och firade SRF Synskadades Riksförbund 125 år i Örebro
Stod på kvinnomässan i Lit
Morsdag
Pick nick ute på gräsmattan på gården
Stod på marknad Storsloken i Stugun
 
Juni:
Firade en 70 -åring med tårtor och kakor
Brorsonen fyllde år
Amanda tog studenten och gick ut som en riktigt duktig Frisör
Planterade sommarblommorna i urnorna
Regionmöte i Hammarstrand med jobbet
Tvillingsönerna slutade i 7:an
Sommarlov
Började att flytta på timmerstugan hos brorsan
Midsommar i Junsele
Mamma har varit en ängel i 2 år
Svärfar skulle ha fyllt 75 år
 
Juli:
Varm juli månad
Bada bada bada...
Dottern Emelie fick en bil inkörd på hennes bilsida pga högerregeln av den andre bilföraren
Syrran fyllde år
Semester
Hälsade på hos pappa för sista gången. :´(
Vann en tårttävling som Årets Jubileumstårta i Rissna
Bakade tårtor och en massa snittar och kakor till grannens 70 -årsfest
Barnvakt åt syrrans minsta son
Svärfar har varit en ängel i 2 år
Farmor har varit en ängel i 3 år
 
Augusti:
Tyskbesök av våra vänner ifrån Berlin
Dottern Emelie fyllde 21 år
Svärmor fyllde år
Pappa somnade hastigt in och blev en vacker ängel <3
Semester i Varberg
Teamleader utbildning i Laholm för SugarKitchen
Svägerskans son har varit en vacker ängel i 3 år
 
September:
Begravning på pappa
50 -årskalas i Upplands Väsby
Blåbärsplockning med syrran och hennes minsta son
Tomatplantorna fick komma in i värmen
Potatisen fick komma ovan jord. 
Funktionärsutbildning i Hammarstrand med jobbet
Min saknade vän har varit en ängel i 3 år 
 
Oktober:
Planterat ljung ute på altanen. Välkomnar vintern.
Grannen har börjat avverka i skogen intill våran altan. 
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
Jag tog med mig min man på en kryssning med Birka Cruises
Lyckades snubbla och sätta mig på en gaffel i diskmaskinen
Tog med mina ungdomar på Skoteruppvisning med Markus Nordin och tobias Hellström
Första träffen med Fanbyns Vinklubb
Haft min vikarietjänst i 1½ år 
 
November:
Ekonomikurs i Enskede och Almåsa kursgård med jobbet
Barnvakt åt syrran under hennes op.
Sålde mamma och pappas hus i Krångede
Halloweenmiddag hemma hos oss
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
Blev anställd på mitt jobb som kanslist och ledsagare :)
 
December:
Produktvisningar för SugarKitchen ABs produkter
Bakade massor av julkakor
Julbord innan julafton. ;)
Julgröt på jobbet
Julklappsshopping
Julfirande hos svärmor i Brunflo
Nyårsfirande hos brorsan och svägerskan i byn
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0