Follow on Bloglovin

DOSETT....

16 SEPT-10
Tro´t eller ej...men jag köpte mig en Dosettlåda idag för att hjälpa mig själv att komma ihåg att jag har eller inte har tagit min medicin.
Ibland blir jag så osäker på om jag har tagit dosen. Minnet är svagt! :´(
Kan bero på stressen, smärta och allt som sitter på min "lott".
Minnet tär på stressen en hel del fick jag veta av läkarn :(
Min kurator har sagt till mig att lugna ner tempot lite. Men hur ska dett gå? Det går ju inte....Hur då?
Men från och med nu ska jag börja ha "MIN DAG" ibland, så att jag kan lära mig att slappna av och stressa mindre....Ja, man får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!



Hittade din blogg eftersom jag också opererat mig för allvarlig spondylolisthes på just Spine center också faktiskt. Dina röntgenbilder med skruvarna ser precis ut som mina röntgenbilder med skruvar.



Jag opererade mig för dryga 3 år sen nu men tyvärr är inte min rygghistoria över än pga. av en hel del komplikationer men jag blir nyfiken på vilken kirurg du går hos?



Läs gärna min gamla blogg från tiden före, under och efter sjukhusvistelsen, hela bloggen handlar om ryggen och rehab. Annika88.bloggagratis.se

I min nya blogg under rubriken "min rygg" så finns senaste uppdateringarna om vart jag befinner mig idag, thefrostingonthecake.blogg.se



Lycka till och hoppas att allt känns mycket bättre än innan operation när du väl är färdigrehabiliterad. Ha tålamod! Det går alltid upp och ner.

2010-10-08 @ 17:00:35
URL: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej!



Hittade din blogg eftersom jag också opererat mig för allvarlig spondylolisthes på just Spine center också faktiskt. Dina röntgenbilder med skruvarna ser precis ut som mina röntgenbilder med skruvar.



Jag opererade mig för dryga 3 år sen nu men tyvärr är inte min rygghistoria över än pga. av en hel del komplikationer men jag blir nyfiken på vilken kirurg du går hos?



Läs gärna min gamla blogg från tiden före, under och efter sjukhusvistelsen, hela bloggen handlar om ryggen och rehab. Annika88.bloggagratis.se

I min nya blogg under rubriken "min rygg" så finns senaste uppdateringarna om vart jag befinner mig idag, thefrostingonthecake.blogg.se



Lycka till och hoppas att allt känns mycket bättre än innan operation när du väl är färdigrehabiliterad. Ha tålamod! Det går alltid upp och ner.

2010-10-08 @ 17:01:16
URL: http://thefrostingonthecake.blogg.se/
Postat av: Kaktusblomman

Jag är också opererad på Spine Center för kotglidning och ligger mest på dagarna.

2010-10-11 @ 00:38:34
URL: http://levamedsmarta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0