Follow on Bloglovin

OVÄNTAT BESÖK



4 Augusti-11
Idag har jag haft en bra dag. Vaknade med solen i mitt sovrum. Sen fick jag sällskap av syster med hennes son.


Jag och syrrans son upptäckte att näckrosorna har tittat fram nu. Efter att dom hade åkt fick jag ett överraskande besök.


Tänk att jag äntligen fick träffa dom som jag så länge har tänkt på och önskade inget annat än att få krama om dom igen. Idag kom dom och jag kände mig glad i hela kroppen. Det var så skönt att få ha dom hos mig igen. Det var så skönt att få prata och höra hur dom har det.

Det känns så oerhört ont att få höra allt elände kring dom och att allt går som en berg och dalbana. Kunde jag trolla skulle allt bli som vanligt igen. Styrkekramar i massor sänder jag till er dagligen och hoppas att dom tas emot!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0