Follow on Bloglovin

SJUKGYMNASTEN OCH ARBETSFÖRMEDLINGEN 0SV....

28 aug-12
Den här dagen har varit en intensiv dag kan man säga. Ibland är dagarna långa och räcker till mycket.
Jag började med att få iväg sönerna såklart till skolan. Sedan satte jag igång Saftmajan och hängde klädtvätten på torkställningen. Sedan hann jag med annonsering av underställ på facebook. Förberett en Aloe vera order som ska beställas snart på FLP. 
 
Sen var det bara att sätta sig i bilen och åka först till svärmor på en snabbkaffe och sedan till sjukgymnasten för första behandlingen efter den här usla sommaren.Det knakade i ryggen så att jag trodde att han gjorde en förlängning i ryggen. ;)
 
Efter behandlingen hade jag en tid hos arbetsförmedlingen i stan. Vilken bra högvinst på handläggare jag har fått! Längtar verkligen till nästa träff/samtal med henne. :)
Hennes ena plan var att se om jag fick komma till "Frösö handtryck" Det lät tokspännande för min del. Jag som ÄLSKAR att arbeta med händerna. 
Bäst att hålla båda tummarna nu. 
Då jag var klar hämtade jag upp äldsta dotterna och for på Sibylla och åt en härlig kycklingsallad. 
Men jag undrar hur det kom sig att dottern var så grisig av sig vid matbordet? Men roligt hade vi :)
 
Nu väntar vi på att gubben ska komma hem från jobbet. Han slutade egentligen kl 16 men ringde och sa att han skulle jobba över. Dock längst till kl 22. Hmm... ja, man kan undra om han ska jobba ikapp sommarsemesterdagarna nu då han kommit tillbaka? Klockan är just nu 01 på natten mot onsdag och ingen skymt av gubben. Varken på telefon eller annat. Lika bra att han dygnar då han sk upp kl 05.50 igen. Ingen sömn där inte :( Lika bra att jag försöker att sova. Men jag vet att det är svårt att slappna av då han inte behagas komma hem. Jag blir nästan lite orolig.
STACKARN!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0