Follow on Bloglovin

ALLERGISK MOT VIGSELRINGEN

'
30 dec-12
Tänk att inte tåla sig egna Vigselring! :(
Guu vad jag sakar att inte kunna använda min ring. Jag kan ha den en stund och sedan blir det som brännsår. Svider och kliar som tusan. Sen får jag små blåsor och huden flagnar. Läkningen verkar vara mycket trögläkt. Så fort jag har varit i vatten blossar problemet upp på fingret. Provar jag ringen en dag, så jag jag haranterat fått en rodnad och blåsor.
 
På bilden är det lindrigt jämfört vad det brukar vara.
 
Vad är det med min vigselrig egentligen? Jag tål guld hur bra som helst. Men nickel 'r sämre med. Men guld ska väl ändå inte ha nickel i sig? Om det mot förmodan, så borde väl ändå Guldaffären informeran mig om det innan köpet? 
Då vi gifte oss var ringe tokstor, så jag fick lämna in den ett antal gången innan ringen passsade mitt finger. Var det inte storleken, så var det gravyren. Jag kan nämna att det blev 14 ggr in och ut i guldaffären innan ringen passade mitt finger.
Den här ringen kan man verkligen kalla för "Sagan om Ringen"
 
Jag vill känna mig Gift och känner mig naken utan ring. Frågan är hur jag ska göra för att kunna ha min ring? Måste jag skaffa en annan vigselring? Hur blir det då? Måste vi gifta om oss då?  ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0